Lenka KŘIVÁNKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza marketingového prostředí společnosti Moraviapress a.s.

Analysis of Marketing Environment of company Moraviapress, a.s.
Anotace:
Ve své prási se zabývám analýzou současného stavu marketingového prostředí v akciové společnosti Moraviapress, Břeclav. V teoretické části popisuji nejdůležitější faktory v závislosti na členění mikroprostředí a makroprostředí. Praktickou část věnuji charakteristice společnosti a podrobné analýze jejího prostředí. Součástí práce je i marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a zpracovaná SWOT analýza …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor: 10665

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KŘIVÁNKOVÁ, Lenka. Analýza marketingového prostředí společnosti Moraviapress a.s.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace