Mgr. Aleksei Penzentcev

Diplomová práce

Architecture and implementation of the system for serious games in Unity 3D

Architecture and implementation of the system for serious games in Unity 3D
Anotace:
Diplomová práce popisuje návrh architektury pro "vážné hry" v prostředí Unity 3D a také implementaci interakčního rozrhraní hry pomocí zařízení Kinect. Architektura je navržena jako událostmi řízený systém. Díky tomuto návrhu je zjednodušeno přidávání nových komponent i podpora dalších vstupních zařízení.Práce popisuje zásadní principy návrhu takového systému. Dále je implementována minihra s názvem …více
Abstract:
This thesis describes a way of designing architecture for a serious game in Unity 3D environment and implementation of interaction with the game via Kinect device. The architecture is designed using event-based system which makes easier adding new components into the game including support of other devices. The thesis describes main approaches used for creation of such system. The mini-game “Tower …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. RNDr. Barbora Kozlíková, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Marek Vinkler, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.