Architecture and implementation of the system for serious games in Unity 3D – Mgr. Aleksei Penzentcev
Mgr. Aleksei Penzentcev
Diplomová práce
Architecture and implementation of the system for serious games in Unity 3D
Architecture and implementation of the system for serious games in Unity 3D
Anotace:
Diplomová práce popisuje návrh architektury pro "vážné hry" v prostředí Unity 3D a také implementaci interakčního rozrhraní hry pomocí zařízení Kinect. Architektura je navržena jako událostmi řízený systém. Díky tomuto návrhu je zjednodušeno přidávání nových komponent i podpora dalších vstupních zařízení.Práce popisuje zásadní principy návrhu takového systému. Dále je implementována minihra s názvem …víceAbstract:
This thesis describes a way of designing architecture for a serious game in Unity 3D environment and implementation of interaction with the game via Kinect device. The architecture is designed using event-based system which makes easier adding new components into the game including support of other devices. The thesis describes main approaches used for creation of such system. The mini-game “Tower …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/whosc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2015
- Vedoucí: doc. RNDr. Barbora Kozlíková, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Marek Vinkler, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.