Využití marketingových nástrojů ve společnosti DENA-JP, s.r.o. – Bc. Jiří Poukar
Bc. Jiří Poukar
Master's thesis
Využití marketingových nástrojů ve společnosti DENA-JP, s.r.o.
Usage of marketing instruments in the company DENA-JP, s.r.o.
Abstract:
Předmětem diplomové práce „ Využití marketingových nástrojů ve společnosti DENA-JP, s.r.o.“ je představit a analyzovat výsledky používaných marketingových nástrojů s cílem navrhnout nová opatření, které povedou ke zvýšení návštěvnosti a tržeb analyzovaného podniku. Teoretická část je zaměřena na základní charakteristiky marketingu a popis souvisejících analýz. V praktické části byl představen zkoumaný …moreAbstract:
The subject of the dissertation „ Usage of marketing instruments in the company DENA-JP, s.r.o.“ is to introduce and analyse results of used marketing instruments with the aim to suggest new measures leading to increasing of attendance and takings of the analysed business. The theoretical part is concentrated on basic characteristics of marketing and description of connected analyses. The explored …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2014
Identifier:
https://is.sting.cz/th/a48o6/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2014
- Supervisor: Ing. Klára Mrkosová
- Reader: Ing. Antonín Běhal, MBA
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Bibin Mathew -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
Inovace organizačního systému ve vybraném podniku
Daniel Farkaš -
Přínosy marketingu pro finanční hospodaření podniku
Petr Martínek -
Analýza konkurenční pozice autoškoly Ivan Herceg
Michaela Hercegová -
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová