Využití marketingových nástrojů ve společnosti DENA-JP, s.r.o. – Bc. Jiří Poukar
Bc. Jiří Poukar
Diplomová práce
Využití marketingových nástrojů ve společnosti DENA-JP, s.r.o.
Usage of marketing instruments in the company DENA-JP, s.r.o.
Anotace:
Předmětem diplomové práce „ Využití marketingových nástrojů ve společnosti DENA-JP, s.r.o.“ je představit a analyzovat výsledky používaných marketingových nástrojů s cílem navrhnout nová opatření, které povedou ke zvýšení návštěvnosti a tržeb analyzovaného podniku. Teoretická část je zaměřena na základní charakteristiky marketingu a popis souvisejících analýz. V praktické části byl představen zkoumaný …víceAbstract:
The subject of the dissertation „ Usage of marketing instruments in the company DENA-JP, s.r.o.“ is to introduce and analyse results of used marketing instruments with the aim to suggest new measures leading to increasing of attendance and takings of the analysed business. The theoretical part is concentrated on basic characteristics of marketing and description of connected analyses. The explored …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/a48o6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2014
- Vedoucí: Ing. Klára Mrkosová
- Oponent: Ing. Antonín Běhal, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Bibin Mathew -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
Inovace organizačního systému ve vybraném podniku
Daniel Farkaš -
Přínosy marketingu pro finanční hospodaření podniku
Petr Martínek -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Markéta Parýzková -
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová