Martina Delinčáková
Bachelor's thesis
Návrh komunikační strategie velkoobchodu
The Design of Communication Strategy for Wholesale
Abstract:
Návrh komunikačnej stratégie veľkoobchoduMartina DelinčákováV súčasnosti je ťažká trhová situácia. Táto situácia núti firmy k využívaniu všetkých možností ako zaujať a udržať sa na trhu. Pozícia firiem je zvyčajne ťažko udržateľná. Firmy musia využívať prostriedky marketingovej komunikácie. Využívanie rôznych noviniek v oblastí komunikácie znamená prínos pre každú firmu. Pre podniky je dôležitá komunikačná …moreAbstract:
The communication strategy design for wholesale.Martina DelinčákováToday is a difficult market situation. This situation forces companies to use all options to take and stay on the market. The position of companies is usually difficult to sustain. Companies must use the means of marketing communication. The use of different innovations in the fields of communication is beneficial for each firm …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2010
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/80680
Thesis defence
- Supervisor: Michaela Petrová
- Reader: Miluše Hluchníková
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Komunikačná stratégia Divadla na zastávke
Katarína Hudecová -
Komunikačná stratégia cestovnej kancelárie Motýľ
Patrícia Gallová -
Marketing als elementarer Erfolgsfaktor im Unternehmen - aufgezeigt am Beispiel der Großhandelskette Makro Cash & Carry ČR, s.r.o.
Natálie ÜBERALL -
Analýza a návrh firemního designu firmy REN - design
Renata VACOVÁ -
Analýza a návrh funkční firemní identity pro firmu poskytující design a tisk “Vsigns”.
Yulia Rezaeva -
Analýza marketingového mixu a konkurenceschopnosti nábytkářského podniku INTERIORS manufacture & design a.s.
František Koláček -
Design svítidla. Návrh a realizace funkčního prototypu svítidla ve spolupráci s firmou Preciosa Lighting
Štěpánka FEJFAROVÁ -
Design nábytku a interiérových doplňků
Kristian Sekereš