Návrh komunikační strategie velkoobchodu – Martina Delinčáková
Martina Delinčáková
Bakalářská práce
Návrh komunikační strategie velkoobchodu
The Design of Communication Strategy for Wholesale
Anotace:
Návrh komunikačnej stratégie veľkoobchoduMartina DelinčákováV súčasnosti je ťažká trhová situácia. Táto situácia núti firmy k využívaniu všetkých možností ako zaujať a udržať sa na trhu. Pozícia firiem je zvyčajne ťažko udržateľná. Firmy musia využívať prostriedky marketingovej komunikácie. Využívanie rôznych noviniek v oblastí komunikácie znamená prínos pre každú firmu. Pre podniky je dôležitá komunikačná …víceAbstract:
The communication strategy design for wholesale.Martina DelinčákováToday is a difficult market situation. This situation forces companies to use all options to take and stay on the market. The position of companies is usually difficult to sustain. Companies must use the means of marketing communication. The use of different innovations in the fields of communication is beneficial for each firm …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/80680
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Michaela Petrová
- Oponent: Miluše Hluchníková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Komunikačná stratégia Divadla na zastávke
Katarína Hudecová -
Komunikačná stratégia cestovnej kancelárie Motýľ
Patrícia Gallová -
Marketing als elementarer Erfolgsfaktor im Unternehmen - aufgezeigt am Beispiel der Großhandelskette Makro Cash & Carry ČR, s.r.o.
Natálie ÜBERALL -
Analýza a návrh firemního designu firmy REN - design
Renata VACOVÁ -
Analýza a návrh funkční firemní identity pro firmu poskytující design a tisk “Vsigns”.
Yulia Rezaeva -
Analýza marketingového mixu a konkurenceschopnosti nábytkářského podniku INTERIORS manufacture & design a.s.
František Koláček -
Design svítidla. Návrh a realizace funkčního prototypu svítidla ve spolupráci s firmou Preciosa Lighting
Štěpánka FEJFAROVÁ -
Design nábytku a interiérových doplňků
Kristian Sekereš