Ing. Lenka Linhartová

Master's thesis

Sponzoring a jeho základní typologie

Sponsorship and its basic typology
Abstract:
Cílem diplomové práce je analyzovat stávající sponzoring a navrhnout efektivnější způsoby realizace sponzoringu, který je nástrojem marketingové komunikace, konkrétně public relations. V přehledu poznatků se práce zaměřuje popis marketingu, marketingových nástrojů a public relations. Podrobně popisuji definici a podstatu fungování sponzoringu. Dále se zabývám typy sponzoringu a charakterem jeho cílových …more
Abstract:
The aim of my thesis is to analyze the existing sponsorship and suggest effective ways of sponsorship, which is a tool of marketing communications, specifically public relations. The survey findings focuses on description of marketing, marketing tools and public relations. Describe in detail the definition and essence functioning sponsorship. I also deal with of the types of sponsorship and the character …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 6. 2011
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní