Bc. Lukáš PLAČEK
Diplomová práce
Filmová narace ve videohrách
Film Narration in Videogames
Anotace:
Tématem práce je přejímání filmových narativních postupů videoherními tituly. Pomocí metodologie postavené na teoriích filmového teoretika Davida Bordwella a kognitivního psychologa Torbena Grodala práce analyzuje, jaké prvky filmového narativu videoherní tituly přejímají a jak tyto prvky ovlivňují recepci takovýchto titulů. Pro potřeby této analýzy práce využívá také práce teoretiků z oboru Game Studies …víceAbstract:
The topic of this thesis is the adoption of the elements of film narrative into videogames and their narratives. Based on the methodology of film theorist David Bordwell and cognitive psychologist Torben Grodal, this tesis analyses what elements of film narrative are adopted into videogames and how these elements influence the reception of such titles. For the purposes of the analysis, this text also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2016
Zveřejnit od: 20. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Luboš Ptáček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PLAČEK, Lukáš. Filmová narace ve videohrách. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Humanitní studia / Anglická filologie - Filmová věda
Práce na příbuzné téma
-
Machinima - nová forma digitálního umění
Tomáš Stupka
Název
Vložil
Vloženo
Práva