Vstup firmy Pilulka Lékárny a.s. na německý trh – Adam Karlovec
Adam Karlovec
Bachelor's thesis
Vstup firmy Pilulka Lékárny a.s. na německý trh
Foreign market entry of selected company
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje návrhu strategie expanze společnosti Pilulka Lékárny a.s. na nový trh, kterým je v tomto případě trh německý. Teoretická část obsahuje detailní popis vzniku a vývoje odvětví e-commerce s následným zaměřením přímo na německé prostředí a lékárenský prodej. V poslední kapitole teoretické části jsou definovány možné způsoby vstupu společnosti na trh a motivace, které jsou …moreAbstract:
This bachelor thesis is devoted to the proposal of new expansion strategy for company Pilulka Lékárny a.s. to a new market, in this case the German market.The theoretical section includes a thorough overview of the origin and development of the e-commerce business, followed by a particular focus on the German environment and pharmacy sales. The final chapter of the theoretical section explains possible …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88879
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2023
- Supervisor: Vít Hinčica
- Reader: Petr Procházka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88879
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Návrh strategie expanze na zahraniční trh
Ondřej Sova -
Návrh strategie expanze na zahraniční trh
Karolína Vítková -
Návrh strategie expanze na zahraniční trh
Pavla Navrátilová -
Návrh strategie expanze leteckého dopravce na holandský trh
Tomáš Balák -
Návrh strategie expanze pro franšízový podnik se zaměřením na prodej zmrzliny
Markéta Fréharová -
Návrh nové strategie expanze na kazašský trh pro české společnosti, nabízející produkty v oblasti těžebního průmyslu.
Kristýna Mináriková -
Návrh strategie rozšíření stánkového prodeje firmy Grig distribuce s.r.o.: expanze na zahraniční trhy
Anna Fierlová -
Strategie expanze podniku na zahraniční trh
Jan ŠLEHOVR