Mgr. Jakub SVOBODA

Diplomová práce

Strategie marketingových komunikací fotbalových klubů hrajících I. Gambrinus ligu

Strategy of marketing communications of football clubs playing 1. Gambrinus league
Anotace:
Teoretická část mé diplomové práce uvede čtenáře do problematiky marketingu a marke-tingových komunikací a přiblíží mu situaci v odvětví sportovního marketingu. V praktické části se zabývám postavením českého i světového fotbalu na trhu sportovního marketingu. Rozebírám vliv celosvětové finanční krize na fotbal a české fotbalové kluby. Dále pak ana-lyzuji strategie marketingových komunikací klubů AC …více
Abstract:
The theoretical part of my dissertation will bring the reader in the issue of marketing and marketing communications and introduce him the situation in the branch of sports market-ing. In the practical part I am concerned with the position of Czech and world football on the field of sports marketing. I analyse the influence of the financial crisis on football and Czech football clubs AC Sparta Prague …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor: 10579

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Zdeněk Křížek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SVOBODA, Jakub. Strategie marketingových komunikací fotbalových klubů hrajících I. Gambrinus ligu. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace