Bc. Martina Kalinová

Bakalářská práce

Vytvoření organizační normy o postupu při vyřizování reklamací v obchodním styku a ve vztahu ke spotřebiteli

Creating Internal Regulation on how to Deal with Complaints in B2B and B2C Relations
Anotace:
Cílem bakalářské práce je popsat rozdíly v právní úpravě reklamace ve vztahu k obchodním partnerům, a ve vztahu ke spotřebiteli. Zjištěné rozdíly jsou v práci systematicky porovnány. Porovnání těchto rozdílů a zpracovaná metodika tvorby organizačních norem je podkladem pro vytvoření vnitřní organizační normy obchodníka pro postup při vyřizování reklamací. Výsledkem práce je organizační norma vytvořená …více
Abstract:
The aim of my diploma thesis is to describe differences in legislation in labour-law relation of business partners and consumers. Established differences are compared. Comparison of these differences and methods of internal regulation is the base for internal organizational standards of businessman for warranty claim. The result is creation of organizational standard for businessman which will be used …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
  • Vedoucí: prof. JUDr. Josef Bejček, CSc.
  • Oponent: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakulta

Masarykova univerzita

Právnická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Právní specializace / Právo a podnikání