Vytvoření organizační normy o postupu při vyřizování reklamací v obchodním styku a ve vztahu ke spotřebiteli – Bc. Martina Kalinová
Bc. Martina Kalinová
Bakalářská práce
Vytvoření organizační normy o postupu při vyřizování reklamací v obchodním styku a ve vztahu ke spotřebiteli
Creating Internal Regulation on how to Deal with Complaints in B2B and B2C Relations
Anotace:
Cílem bakalářské práce je popsat rozdíly v právní úpravě reklamace ve vztahu k obchodním partnerům, a ve vztahu ke spotřebiteli. Zjištěné rozdíly jsou v práci systematicky porovnány. Porovnání těchto rozdílů a zpracovaná metodika tvorby organizačních norem je podkladem pro vytvoření vnitřní organizační normy obchodníka pro postup při vyřizování reklamací. Výsledkem práce je organizační norma vytvořená …víceAbstract:
The aim of my diploma thesis is to describe differences in legislation in labour-law relation of business partners and consumers. Established differences are compared. Comparison of these differences and methods of internal regulation is the base for internal organizational standards of businessman for warranty claim. The result is creation of organizational standard for businessman which will be used …víceKlíčová slova
reklamace organizační norma práva z vadného plnění záruka za jakost záruka při převzetí vady zboží metodika tvorby organizační normy warranty claim organization standard rights of faulty fulfillment guarantee for quality guarantee for takeover defects of goods methods of creation of organization standard
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y038h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
- Vedoucí: prof. JUDr. Josef Bejček, CSc.
- Oponent: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KALINOVÁ, Martina. \textit{Vytvoření organizační normy o postupu při vyřizování reklamací v obchodním styku a ve vztahu ke spotřebiteli}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Právnická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/2igu3s/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Právní specializace / Právo a podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Metodika tvorby interních účetních směrnic podniku
Ilona Gaľová -
Metodika zpracování návrhu interních účetních směrnic firmy
Jarmila Krausová -
Práva z vadného plnění ze smlouvy o díle
Kateřina Lesáková -
Nárok na slevu z ceny v rámci práv z vadného plnění
Alžběta Hanáčková -
Práva z vadného plnění ze smlouvy o díle
Kateřina Lesáková -
Práva z vadného plnění ve vztazích B2C
Ivana Sedláčková -
Práva z vadného plnění v rámci smlouvy o dílo
Václav Koubík