Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Denis Mašek
Bc. Denis Mašek
Bachelor's thesis
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu merchandisingu a nákupní atmosféry ve vybrané obchodní jednotce. V teoretické části jsou rozebrány základní pojmy vhodné pro pochopení cílové oblasti. Praktická část je zaměřena na použití nabytých znalostí praktické části na konkrétní obchodní jednotu a vytvoření návrhu na opatření či zlepšení.Abstract:
This bachelor thesis is focused on the analyze of a merchandising and buying atmosphere in the selected shopping unit. In a theoretical part there are basics concepts dismembered, which are useful to understand the targeted area. Practical part is focused on use of the acquired knowledges from the theoretical part and implement them on the selected shopping unit for create a propoasals for measure …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/yjby2/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAŠEK, Denis. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2016. Available from: https://theses.cz/id/2ikiw8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Andrea Hubálková -
Category management ve firmě Lactalis se zaměřením na podporu prodeje a merchandising
Monika Kopal Holásková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tomáš Chlup -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Ondřej Špánik -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Tolar