Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Denis Mašek
Bc. Denis Mašek
Bakalářská práce
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu merchandisingu a nákupní atmosféry ve vybrané obchodní jednotce. V teoretické části jsou rozebrány základní pojmy vhodné pro pochopení cílové oblasti. Praktická část je zaměřena na použití nabytých znalostí praktické části na konkrétní obchodní jednotu a vytvoření návrhu na opatření či zlepšení.Abstract:
This bachelor thesis is focused on the analyze of a merchandising and buying atmosphere in the selected shopping unit. In a theoretical part there are basics concepts dismembered, which are useful to understand the targeted area. Practical part is focused on use of the acquired knowledges from the theoretical part and implement them on the selected shopping unit for create a propoasals for measure …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/yjby2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Andrea Hubálková -
Category management ve firmě Lactalis se zaměřením na podporu prodeje a merchandising
Monika Kopal Holásková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tomáš Chlup -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Ondřej Špánik -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Tolar