Firemní filantropie jako nezbytná součást firemní strategie – Martina Maňáková
Martina Maňáková
Master's thesis
Firemní filantropie jako nezbytná součást firemní strategie
Corporate philanthropy as an essential part of corporate strategy
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá firemní filantropií jako nezbytnou součástí firemní strategie. Teoretická část definuje firemní filantropii, její jednotlivé nástroje a charakterizuje ji jako součást CSR. Praktická část zobrazuje propracovanou stratgii firemní filantropie na 3 firmách - T-Mobile Czech Republic, a.s., Johnson&Johnson, s.r.o. a Československá obchodní banka a.s. a stejně tak zkoumá postoj veřejnosti …viacAbstract:
Diploma thesis deals with corporate philanthropy as an essential part of corporate strategy. Theoretical part of the thesis defines corporate philanthropy, its instruments and describes it as a part of CSR. Practical part of the thesis shows sophisticated strategy of corporate philanthropy on example of 3 companies - T-Mobile Czech Republic, a.s., Johnson&Johnson, s.r.o. and Československá obchodní …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 11. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/16127
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2009
- Vedúci: Marcela Zamazalová
- Oponent: Kateřina Obadalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/16127
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia