Optimalizace marketingové komunikace v online prostředí – Mgr. Monika Košťálová
Mgr. Monika Košťálová
Master's thesis
Optimalizace marketingové komunikace v online prostředí
Optimization in Online Marketing Communication
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tématem optimalizace marketingové komunikace v online prostředí. Cílem práce je analyzovat vybrané nástroje online marketingové komunikace zvoleného subjektu, kterým je produkční studio Timebreak, a vyhodnotit vhodnost jejich využívání z hlediska marketingové strategie společnosti a její pozice na trhu. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část je zpracována …moreAbstract:
This thesis deals with the topic of optimization of marketing communication in the online environment. The aim of the thesis is to analyze selected online marketing communication tools of the chosen entity, which is the production studio Timebreak, and to evaluate the suitability of their use in terms of the company's marketing strategy and its position on the market. The thesis is divided into two …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOŠŤÁLOVÁ, Monika. \textit{Optimalizace marketingové komunikace v online prostředí}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/2iro3j/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights