Bc. Lucie Kostíková

Master's thesis

Projekt využití marketingových nástrojů pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti KS - program, spol. s r. o.

The Project of Improvement of Marketing Tools for Increase Competitive of Company KS - program, spol. s r. o.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá projektem využití nástrojů marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti KS - program, spol. s r. o. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingu a konkurenceschopnosti. Praktická část obsahuje představení společnosti KS - porgram, spol. s r. o. a analýzy. Na základě těchto analýz je navržen …more
Abstract:
This diploma thesis deals with the project of improvement of marketing tools for increase competitive of company KS - program, spol. s r. o. It is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part, I explain the basic concepts of marketing and competitiveness. The practical part includes introduction of company KS - program, spol. s r. o. and analysis. On the basis of this analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2012
Accessible from:: 2. 5. 2012

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kostíková, Lucie. Projekt využití marketingových nástrojů pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti KS - program, spol. s r. o.. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing