Projekt využití marketingových nástrojů pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti KS - program, spol. s r. o. – Bc. Lucie Kostíková
Bc. Lucie Kostíková
Diplomová práce
Projekt využití marketingových nástrojů pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti KS - program, spol. s r. o.
The Project of Improvement of Marketing Tools for Increase Competitive of Company KS - program, spol. s r. o.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá projektem využití nástrojů marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti KS - program, spol. s r. o. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingu a konkurenceschopnosti. Praktická část obsahuje představení společnosti KS - porgram, spol. s r. o. a analýzy. Na základě těchto analýz je navržen …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the project of improvement of marketing tools for increase competitive of company KS - program, spol. s r. o. It is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part, I explain the basic concepts of marketing and competitiveness. The practical part includes introduction of company KS - program, spol. s r. o. and analysis. On the basis of this analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 2. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOSTÍKOVÁ, Lucie. \textit{Projekt využití marketingových nástrojů pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti KS - program, spol. s r. o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/2iuhp4/.
Jak správně citovat práci
Kostíková, Lucie. Projekt využití marketingových nástrojů pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti KS - program, spol. s r. o.. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na konkurenceschopnost firmy Včelco, spol. s r. o.
Jakub Neřád -
Moderní marketingová komunikace podniku
Miroslav Nováček -
Marketingová komunikace a její vliv na konkurenceschopnost malých a středních firem.
Lenka JAKUBKOVÁ -
Návrh Online marketingové komunikace pro vybranou firmu
Tomáš Dvořák -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Tereza Trávníčková -
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Kristýna Svobodová