Proč lidé podléhají reklamě? – Ing. Hana Navrátilová
Ing. Hana Navrátilová
Bakalářská práce
Proč lidé podléhají reklamě?
Why people surrender to advertising?
Anotace:
Reklama a její specifické nástroje, jimiž apeluje na zákazníka, zaujímá v životě běžného spotřebitele své pevné místo. Tato bakalářská práce se snaží odhalit a determinovat možné příčiny podlehnutí člověka reklamě, a to jak úmyslné, tak především bezděčné, nevědomé. Teoretická část vymezuje a charakterizuje reklamu jako instrument hojně využívaný na poli marketingu, následně poukazuje na zásadní a …víceAbstract:
Advertising and its specific tools used for addressing the customer have a fixed place in the life of every ordinary consumer. This bachelorship paper attempts to reveal and determine possible causes why people surrender to advertising, both intentional and primarily unintentional, unconscious. The theoretical part defines and characterises advertising as an instrument widely used in the field of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wej2d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: Dr. Ján Mišovič, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace