Ing. Kateřina Sušická

Bakalářská práce

Etika v reklamě

Ethics in advertisement
Anotace:
Reklama je významným fenoménem dnešní moderní doby. Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku etiky v reklamě, zjm. reklam českých mobilních operátorů. Teoreticko-metodologická část objasňuje etiku a reklamu, popsány jsou jednotlivé typy reklamy i její cíle a funkce. Aplikační část práce obsahuje sociologický výzkum u dvou českých mobilních operátorů – Vodafone Group, s. r. o. a Telefónica …více
Abstract:
Nowdays advertisement belongs to the most significant phenomena. This bachelor work is focused on importants ethics in advertisement, especialy advertisements of Czech mobile operators. Theoretic-methodology part bring out ethics and advertisement, Individual kinds of advertisement are discribed here, its aims and function too. Application part bring sociological research about two Czech mobile operators …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2008
  • Vedoucí: Mgr. Jiří Horký
  • Oponent: Ing. Zdeněk Voznička, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance