Jak odlišit značku od konkurence – Mgr. Anita Šálková
Mgr. Anita Šálková
Diplomová práce
Jak odlišit značku od konkurence
How to differentiate a brand from the competition
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou diferenciace značek, jež je v dnešním konkurenčním prostředí obzvlášť žádoucí. Cílem práce je představit a analyzovat přístupy, které mohou značkám pomoci odlišit se a posílit jejich rozpoznatelnost. Teoretická část se opírá o odbornou literaturu, názory uznávaných marketingových expertů a příklady úspěšného odlišení značek. Praktická část zkoumá vybrané …víceAbstract:
This thesis deals with the phenomenon of brand differentiation, which is particularly desirable in today's competitive environment. The aim of the thesis is to identify and analyse approaches that may help brands to differentiate themselves and enhance their distinctiveness. The theoretical part is based on literature, on the insights of renowned marketing experts and on examples of successful brand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2024
- Vedoucí: Ing. Veronika Burešová
- Oponent: Libor Pavera, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Magisterský studijní program:
Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Analýza hodnoty značky společnosti Student Agency
Eva Čalkovská -
Strategický brand management z pohledu mediální agentury.
Josef Vacovský -
Project of Expanding Student Agency' Company Model to Portugal
Gustavo Nuno MAGALHAES MENDONCA -
Employer branding v spoločnosti H1.cz
Lukrécia Dlouhá -
Role zaměstnaneckých benefitů v motivaci pracovníků firmy H1.cz
Markéta Hrubá -
Internetový marketing společnosti H1.cz
Michal KRUTIŠ
Název
Vložil
Vloženo
Práva