Jan VLACH

Master's thesis

Faktory ovlivňující komunikaci vybrané firmy na sociálních sítích

Factors influencing the communication of the company on social networks
Abstract:
Práce se zabývá problematikou firem, které se zaměřují v prostředí B2B na sociální sítě, a zároveň zkoumá, jak se na sociálních sítích tyto firmy chovají. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem jsou zákazníci vybrané B2B firmy vedeni k využívání sociálních sítí a jaký mají vztah k sociálním sítím. Dále ověřit, jaké faktory ovlivňují komunikaci vybrané firmy na sociálních sítích a zda se tyto faktory …more
Abstract:
The thesis explores how companies in B2B sector focus on social networks and how they behave on social networks. The main goal of the thesis is find out how B2B customers are directed to the use of social networks and also relationship between them and social networks. Also verify, which factors affect the communication of the company on social networks and if these factors are different from the B2C …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2019
  • Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VLACH, Jan. Faktory ovlivňující komunikaci vybrané firmy na sociálních sítích. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická