Faktory ovlivňující komunikaci vybrané firmy na sociálních sítích – Jan VLACH
Jan VLACH
Master's thesis
Faktory ovlivňující komunikaci vybrané firmy na sociálních sítích
Factors influencing the communication of the company on social networks
Abstract:
Práce se zabývá problematikou firem, které se zaměřují v prostředí B2B na sociální sítě, a zároveň zkoumá, jak se na sociálních sítích tyto firmy chovají. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem jsou zákazníci vybrané B2B firmy vedeni k využívání sociálních sítí a jaký mají vztah k sociálním sítím. Dále ověřit, jaké faktory ovlivňují komunikaci vybrané firmy na sociálních sítích a zda se tyto faktory …moreAbstract:
The thesis explores how companies in B2B sector focus on social networks and how they behave on social networks. The main goal of the thesis is find out how B2B customers are directed to the use of social networks and also relationship between them and social networks. Also verify, which factors affect the communication of the company on social networks and if these factors are different from the B2C …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2019
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2019
- Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VLACH, Jan. \textit{Faktory ovlivňující komunikaci vybrané firmy na sociálních sítích}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2019. Available from: https://theses.cz/id/2j2twb/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VLACH, Jan. Faktory ovlivňující komunikaci vybrané firmy na sociálních sítích. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Lukáš Peteráč -
Nábor zaměstnanců s využitím sítě LinkedIn
Jana ELIÁŠOVÁ -
Specifika propagace na sociální síti LinkedIn
Lucie Kuhnová -
Sociální kariérní síť LinkedIn z pohledu absolventa KISK
Lucie Bělejová -
Využití sociální sítě LinkedIn na trhu práce
Tomáš Dušenka -
Aplikace profesní sociální sítě LinkedIn ve strojírenské společnosti
Markéta Dřímalová -
Nábor pracovníků na sociální síti LinkedIn v prostředí významných evropských firem
Daniel Žampa