Jan VLACH

Master's thesis

Faktory ovlivňující komunikaci vybrané firmy na sociálních sítích

Factors influencing the communication of the company on social networks
Anotácia:
Práce se zabývá problematikou firem, které se zaměřují v prostředí B2B na sociální sítě, a zároveň zkoumá, jak se na sociálních sítích tyto firmy chovají. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem jsou zákazníci vybrané B2B firmy vedeni k využívání sociálních sítí a jaký mají vztah k sociálním sítím. Dále ověřit, jaké faktory ovlivňují komunikaci vybrané firmy na sociálních sítích a zda se tyto faktory …viac
Abstract:
The thesis explores how companies in B2B sector focus on social networks and how they behave on social networks. The main goal of the thesis is find out how B2B customers are directed to the use of social networks and also relationship between them and social networks. Also verify, which factors affect the communication of the company on social networks and if these factors are different from the B2C …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
  • Vedúci: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VLACH, Jan. Faktory ovlivňující komunikaci vybrané firmy na sociálních sítích. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická