Faktory ovlivňující komunikaci vybrané firmy na sociálních sítích – Jan VLACH
Jan VLACH
Master's thesis
Faktory ovlivňující komunikaci vybrané firmy na sociálních sítích
Factors influencing the communication of the company on social networks
Anotácia:
Práce se zabývá problematikou firem, které se zaměřují v prostředí B2B na sociální sítě, a zároveň zkoumá, jak se na sociálních sítích tyto firmy chovají. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem jsou zákazníci vybrané B2B firmy vedeni k využívání sociálních sítí a jaký mají vztah k sociálním sítím. Dále ověřit, jaké faktory ovlivňují komunikaci vybrané firmy na sociálních sítích a zda se tyto faktory …viacAbstract:
The thesis explores how companies in B2B sector focus on social networks and how they behave on social networks. The main goal of the thesis is find out how B2B customers are directed to the use of social networks and also relationship between them and social networks. Also verify, which factors affect the communication of the company on social networks and if these factors are different from the B2C …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
- Vedúci: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VLACH, Jan. \textit{Faktory ovlivňující komunikaci vybrané firmy na sociálních sítích}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/2j2twb/.
Jak správně citovat práci
VLACH, Jan. Faktory ovlivňující komunikaci vybrané firmy na sociálních sítích. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Lukáš Peteráč -
Nábor zaměstnanců s využitím sítě LinkedIn
Jana ELIÁŠOVÁ -
Specifika propagace na sociální síti LinkedIn
Lucie Kuhnová -
Sociální kariérní síť LinkedIn z pohledu absolventa KISK
Lucie Bělejová -
Využití sociální sítě LinkedIn na trhu práce
Tomáš Dušenka -
Aplikace profesní sociální sítě LinkedIn ve strojírenské společnosti
Markéta Dřímalová -
Nábor pracovníků na sociální síti LinkedIn v prostředí významných evropských firem
Daniel Žampa