Use of augmented reality with gamification elements for marketing on social networks – Gabriela Sittová
Gabriela Sittová
Bakalářská práce
Use of augmented reality with gamification elements for marketing on social networks
Využití rozšířené reality s gamifikačními prvky pro marketing na sociálních sítích
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je rozbor současného stavu rozšířené reality. Práce se zaměřuje na historický vývoj této technologie a její současné využití pro marketingové účely na sociálních sítích. Práce obsahuje analýzu programu pro tvorbu AR filtrů - Spark AR od společnosti Facebook, proces tvorby AR filtru s prvky gamifikace použitelného pro komerční účely, popis implementace filtru na sociální …víceAbstract:
This bachelor thesis’ topic is assessing the current state of AR. It focuses on the historical development of this technology and its current use for marketing purposes on social networks. The thesis contains an analysis of the program for AR effects creation - Spark AR by Facebook, the process of creation of interactive AR effect with gamification elements that can be used in the commercial sphere …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 2. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83538
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
- Vedoucí: Jaroslav Svoboda
- Oponent: Adam Rajnoh
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83538
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Rozšířená realita jako nástroj digitálního marketingu
Kateřina Jandásková -
Augmented Reality Deformable Tracking
Michal Jankovič -
Rozšířená realita a její využití v současné době
Ondřej Stejskal -
Rozšířená realita a možnosti jejího využití v galeriích
Jiří Kofroň -
Applications for remote support in augmented reality
Martin Lečbych -
Rozšířená realita a její využití v umění
Ondřej Stejskal -
Konvergence sociálních sítí a virtuální reality. Pokus o historii současnosti
Vladimír Luka -
Vnímanie potenciálu AR filtrov v marketingovej komunikácii značiek
Lenka Zajacová