Gabriela Sittová

Bakalářská práce

Use of augmented reality with gamification elements for marketing on social networks

Využití rozšířené reality s gamifikačními prvky pro marketing na sociálních sítích
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je rozbor současného stavu rozšířené reality. Práce se zaměřuje na historický vývoj této technologie a její současné využití pro marketingové účely na sociálních sítích. Práce obsahuje analýzu programu pro tvorbu AR filtrů - Spark AR od společnosti Facebook, proces tvorby AR filtru s prvky gamifikace použitelného pro komerční účely, popis implementace filtru na sociální …více
Abstract:
This bachelor thesis’ topic is assessing the current state of AR. It focuses on the historical development of this technology and its current use for marketing purposes on social networks. The thesis contains an analysis of the program for AR effects creation - Spark AR by Facebook, the process of creation of interactive AR effect with gamification elements that can be used in the commercial sphere …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 2. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
  • Vedoucí: Jaroslav Svoboda
  • Oponent: Adam Rajnoh

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83538

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi