Štěpán Kněžek
Diplomová práce
Podnikatelský plán
Business plan - K Prostor
Anotace:
Diplomová práce se věnuje vytvoření podnikatelského plánu pro již fungující společnost, která se zabývá návrhem a komplexním řešením interiérů a exteriérů bytů a domů. Jedná se především o dodávky nábytku, kuchyní, spotřebičů apod.Cílem práce je analyzovat současný stav a navrhnout kroky pro zlepšení podnikatelské činnosti a růstovou strategii firmy. Další přínos práce bude spočívat v doporučení marketingových …víceAbstract:
The diploma thesis is dedicated to creation of a business plan for already functional company, which deals with the design and complex solution of interiors and exteriors of apartments and houses. Products are mainly furniture, kitchens, household appliances, etc.The aim of the thesis is to analyze the current situation and to propose steps for improvement of the entrepreneurial activity and growth …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71970
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2018
- Vedoucí: Ladislav Tyll
- Oponent: Josef Krause
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71970
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Business plan: Growth strategy of a propeller's producer
Tomáš Mejzlík -
Business plan for café-bar Ave
Arziyev Khashimzhan -
Marketingová strategie a marketingový plán pro pořádání dětských letních táborů v oblasti Krušných hor
Nikola Černá -
Marketingová strategie a marketingový plán pro využití nástrojů online marketingu
Dominik Knopp -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera -
Growth strategy for family-owned businesses. The case of JHV-Engineering s .r .o.
Daria Hvizdalova