Metakognice u studentů pomáhajících profesí – Bc. Lenka Horčicová
Bc. Lenka Horčicová
Master's thesis
Metakognice u studentů pomáhajících profesí
Matacognition in Students of Helping Professions
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou metakognice u studentů pomáhajících profesí. Práce se zaměřuje na vymezení pojmu metakognice, teorie metakognice a metakognici v různých specifických oblastech učení. S tímto pojmem se úzce pojí i autoregulace učení, o které se také zmiňujeme. Poslední část je věnována tématice pomáhajících profesí a problémům s ní spojených. V empirické části zkoumáme úroveň …moreAbstract:
The thesis addresses the issue of the metacognition of students in helping professions. It focuses on defining the concept of metacognition, theory of metacognition and metacognition in various specific areas of learning. This term is closely related to self-regulated learning, which will also be discussed. The final section is devoted to the topic of helping professions and problems associated with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Accessible from:: 17. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Karla Hrbáčková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Horčicová, Lenka. Metakognice u studentů pomáhajících profesí. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Motivační aspekty autoregulace učení studentů pomáhajících profesí
Jitka Jakešová -
Autoregulace učení u studentů pomáhajících profesí
Renata Studenková -
Syndrom vyhoření u učitelské profese
Veronika JAROLÍMOVÁ -
Syndrom vyhoření u pracovníků v pomáhajících profesích
Tereza Štenclová -
Syndrom vyhoření v profesi porodní asistentka
Michaela Šichová -
Syndrom vyhoření a pomáhající profese se zaměřením na speciální pedagogy v Moravskoslezském kraji
Eliška Svobodová -
Syndrom vyhoření u pracovníků v pomáhajících profesích
Tomáš Rokoš -
Náhled do profese pracovníků ZDVOP v přímé péči aneb jak se vyvarovat syndromu vyhoření
Tomáš Štěrba