Postavení image a produktových kampaní v komunikaci vybrané značky – Bc. Adam Klofáč
Bc. Adam Klofáč
Diplomová práce
Postavení image a produktových kampaní v komunikaci vybrané značky
The role of Image Campaigns and Product Campaigns in the process of communication of selected brand
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza současného stavu komunikačních kampaní značky Led Lenser. Komunikační kampaně jsou rozděleny na kampaně produktové a imagové. Každá společnost, chce-li uspět na trhu, musí tyto kampaně tvořit efektivně a s určitým synergickým efektem neboli efektivní kombinací produktových a imagových kampaní dané značky. Důvodem, proč jsem si vybral toto téma, je zjištění, zda značka …víceAbstract:
The Thesis aims to analyze the current state of the communication campaigns of the Led Lenser brand. The communication campaigns are divided into product-oriented and image-oriented campaigns. Every company, if it wants to succeed in the market, must create these campaigns in an effective way while reaching a certain syneric effect through the effective combination of product-oriented and image-oriented …víceKlíčová slova
Marketing Produktové kampaně Imagové kampaně marketingový mix komunikační mix integrovaná marketingová komunikace situační analýza budget push a pull strategie brand image povědomí o značce Product campaigns Image Campaigns Marketing mix Communication Mix Integrated Marketing Communications Situation Analysis Push and Pull Strategy Brand Awareness
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/itd1d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček