Influenceři na Instagramu a jejich ztvárnění v jihokorejském dramatu Celebrity – Hana POLACHOVÁ
Hana POLACHOVÁ
Bakalářská práce
Influenceři na Instagramu a jejich ztvárnění v jihokorejském dramatu Celebrity
Influencers on Instagram and their portrayal in South Korean drama "The Celebrity".
Abstract:
The theoretical part of this thesis starts by exploring the significance of internet and social media usage for South Koreans, with special attention given to the social media app Instagram. By distinguishing the various types of influencers as well as the different means of influencer marketing, this thesis establishes the commonly (and academically) accepted understanding of how these influencers …víceAbstract:
Teoretická část této práce se nejprve zaměřuje na roli využívání internetu a sociálních médií v životě jihokorejské populace se zvláštním zaměřením na aplikaci Instagram. Dále se zaměřuje na definování samotného slova influencer, typů influencerů, různých prostředků influencer marketingu a zkoumá vliv těchto influencerů na ovlivňování spotřebitelů a jejich nákupní rozhodování. Praktická část se poté …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mag. phil. Andreas Schirmer, Dr.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POLACHOVÁ, Hana. Influenceři na Instagramu a jejich ztvárnění v jihokorejském dramatu Celebrity. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Korejština pro hospodářskou praxi / Korejština pro hospodářskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Influenceři na Instagramu a jejich vliv na publikum
Nikola Szentkirályiová -
Influencer marketing na Instagramu
Tereza MASTÍKOVÁ -
Influenceři a jejich vliv na body image českých žen ve věku 15-25 let. Jaká je vlastně realita?
Natalie Zbuzková -
Influence marketing a prezentace ženského těla na Instagramu
Rebeka Šebelová -
Marketingová komunikace s mikro a makro influencery na Instagramu.
Tamara Vaňousová -
Vlivy působení fitness trenérů na Instagramu a Tiktoku v České republice a způsoby jejich komunikace
Kristýna Šimoníčková -
Vývoj obrazové dramaturgie jihokorejské kinematografie na filmech zabývajících se vztahy mezi Jižní a Severní Koreou od 90. let do současnosti
Lucie Marková -
Influencer marketing in circular economy
Esra Kale
Název
Vložil
Vloženo
Práva