Scénář a realizace propagačního filmu – textová příprava, natočení a střih propagačního videa (projektové řešení: The Harp by the River)) – Bc. Jan Doležil
Bc. Jan Doležil
Diplomová práce
Scénář a realizace propagačního filmu – textová příprava, natočení a střih propagačního videa (projektové řešení: The Harp by the River))
The Screenplay and Realization of a Promotional Film - the Text Preparation, Filming and Editing of a Promotional Video (Project: The Harp by the River)
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá výrobou a dramaturgií audiovizuálního díla pro potřeby marketingového komunikačního mixu a jeho online distribucí v teorii i praxi. Úkolem teoretické části práce je analyzovat celý proces od vzniku námětu a zadání až po předání finálního produktu klientovi. V praktické části práce byli pak cíli návrh a projektové zpracování vlastního AV sdělení a to pro marketingové potřeby …víceAbstract:
This thesis deals with the production and dramaturgy audio-visual work for the needs of marketing communication mix and its online distribution in theory and practice. The task of the theoretical part is to analyse the whole process from pitch through development to the handover of the final product to the client. In the practical part goals were to design and develop original AV project for the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lcnb8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: prof. MgA. Jiří Svoboda
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOLEŽIL, Jan. \textit{Scénář a realizace propagačního filmu – textová příprava, natočení a střih propagačního videa (projektové řešení: The Harp by the River))}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/2k8s79/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Dramaturgie a výroba PR videa jako marketingové opory (projekt zpravodajského videa VŠFS)
Zdeněk Franta -
Dramaturgie a realizace reklamního spotu pro vybraný produkt – značku.
Sabina Khodzhaeva -
Specifika výroby a vysílání pořadů pro děti a mládež, včetně jejich dopadů na rozpočet a plánování výroby se zaměřením na programový okruh ČT :D
Kristýna Žďárská -
Dramaturgie a realizace reklamního spotu pro společnost ALPIhome
Sabina Alijagićová -
Kamera jako výrazový prostředek a proces vizuální tvorby ve filmu
Viktor Karban -
Srovnání workflow při výrobě českého audiovizuálního díla
Michal Ciml -
Vývoj vizuální koncepce audiovizuálního díla
Valeriia Lukomskaia -
Ovlivnění výroby audiovizuálního díla pandemií COVID-19 v České republice v roce 2020
Jan Zábranský