Bc. Karel SMOLÍK

Diplomová práce

Projekt zvýšení tržního podílu společnosti Victoria-Tip a.s na trhu kursového sázení v České republice

Project of increase of market share of Victoria-Tip, a.s. company on betting market in Czech Republic
Anotace:
O trh s kursovými sázením v České republice o objemu 15 miliard korun se v současnosti dělí 7 společností. Jednou z nich je společnost Victoria-Tip a.s., mladá a dynamicky se rozvíjející sázková kancelář. Tato diplomová práce si klade za cíl pomoci Victoria-Tip zvýšit její tržní podíl, zvýšit atraktivitu jejich produktů a navrhnout soubor zlepšení v souladu s požadavky a návrhy, které vyjádřili sázející …více
Abstract:
The betting market in value of 15 billions CZK is shared by 7 companies. One of them is Victoria-Tip a.s. company, dynamic growing betting agency. Target of this Diploma work is to increase the turnover of Victoria-Tip company, to improve atractivity of its products, to recommend file of improvements following requests and suggestions expressed by betters in research made in collection of nearly 300 …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Zveřejnit od: 4. 5. 2007
Identifikátor: 6122

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SMOLÍK, Karel. Projekt zvýšení tržního podílu společnosti Victoria-Tip a.s na trhu kursového sázení v České republice. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 4. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing