Analýza komunikační schopnosti u předškolních dětí s odloženou školní docházkou – Bc. Markéta Neuvirtová
Bc. Markéta Neuvirtová
Bachelor's thesis
Analýza komunikační schopnosti u předškolních dětí s odloženou školní docházkou
Evaluation of Communication Skills in Children with Postponed School Attendance
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu komunikační schopnosti u dětí předškolního věku s odloženou školní docházkou. První dvě kapitoly tvoří teoretickou část, z nichž první uvádí do kontextu komunikační schopnosti – vysvětluje základní pojmy a popisuje pro odpovídající věk všechny jazykové roviny i ontogenezi řeči. Druhá kapitola se soustřeďuje na psychomotorický vývoj opět pro příslušnou věkovou …moreAbstract:
The thesis provides an analysis of communication skills in pre-school children whose enrolment in school has been postponed. The first two chapters form the theoretical part. The first chapter describes the context surrounding communication skills, defines the main terms, and explains language layers and ontogenesis of speech and their relation to age. The second chapter focuses on the psychomotor …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ojm1d/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2020
- Supervisor: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEUVIRTOVÁ, Markéta. \textit{Analýza komunikační schopnosti u předškolních dětí s odloženou školní docházkou}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/2kqz7b/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Odklad školní docházky u dětí s nedostatečnou školní zralostí a školní připraveností
Martina Nesrstová -
Stimulační program POHÁDKA a jeho využití pro podporu školní připravenosti dětí s odloženou školní docházkou
Radka VEJMOLOVÁ -
Rozvoj dílčích funkcí u dětí s odloženou školní docházkou v přípravné třídě
Sylvie Zemanová -
Vzdělávání děti s odloženou školní docházkou v mateřské škole
Lucie LUTEROVÁ -
Práce s dítětem s podpůrným opatřením a odloženou školní docházkou
Petra SOLANSKÁ -
Práce s dětmi s odloženou školní docházkou v mateřské škole
Sára Hráčková -
Přetrvávající primární reflexy u dětí s odloženou školní docházkou
Veronika PETRÁKOVÁ -
Reedukace oslabení dílčích funkcí v průběhu odložené školní docházky se zaměřením na grafomotoriku a jemnou motoriku
Aneta Kostohryzová