Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem? – Mgr. Jana Nevtípilová
Mgr. Jana Nevtípilová
Diplomová práce
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Beginning teacher at secondary school: When does a teacher start to feel like a teacher?
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá začínajícími středoškolskými učiteli a procesem jejich socializace do profese. Práce je teoreticko-empirického charakteru, vychází tedy jednak z dostupné české a zahraniční literatury a jednak z vlastního výzkumu. Výzkum byl proveden podle kvalitativní metodologie a jeho cílem bylo popsat, jak probíhá socializace do profese u učitelů středních škol a co ji ovlivňuje. …víceAbstract:
This thesis deals with the high school beginning teachers and with the process of their socialization into the profession. This work is partly theoretical and partly empirical and it is based of the available Czech and foreign language written literature and from my own research. The research was proceeded by qualitative methodology and its object was to describe how does socialization into a profession …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mdn79/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pedagogiky pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Problematika učitelské profese v hodinách tělesné výchovy na základních školách v Praze.
Ondřej KOCHMA -
Sebezkušenost jako součást profesní přípravy učitelů: Vývoj kurikula seminářů Sebezkušenostní příprava na profesi I a II
Tomáš Andrášik -
Profese porodní asistentky, její osobní a profesní vývoj
Jana ŠKEŘÍKOVÁ -
Účetní profese v Bělorusku
Darya Karpava -
Vývoj profese porodní asistence ve 20. století v České republice a Velké Británii
Veronika Frecerová -
In what way can a teacher's personality influence a pupil's attitude towards English
Kamila NOVOSADOVÁ -
Waldorf Teacher and his/her Influence on Development of Learner's English Speaking and Listening Competences
Lenka Cetkovská