Prvky efektivní manažerské komunikace – Margaryta Antonova
Margaryta Antonova
Bachelor's thesis
Prvky efektivní manažerské komunikace
Elements of effective managerial communication
Anotácia:
Bakalářská práce s názvem „Prvky efektivní manažerské komunikace“ obsahuje dvě hlavní kapitoly, a to teoretickou a praktickou. První část obsahuje teoretická východiska. Jsou zde vysvětleny pojmy jako management, popis manažera, jeho role a funkce, komunikace verbální a neverbální, komunikační kanály a formy, efektivní komunikace a její bariéry. Při psaní literární rešerše byly prostudovány a využity …viacAbstract:
The bachelor's thesis entitled "Elements of effective managerial communication" comprises of two main chapters, the theoretical part and the practical part. The first part includes the theoretical base. Concepts such as management, manager description, role and function, verbal and nonverbal communication, communication channels and forms, effective communication and communication barriers are explained …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jiří Fiedler, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Communication between the speaker and the interpreter in consecutive interpreting - what signals the speaker makes, how the interpreter can enter the process of communication, verbal and nonverbal techniques, mistakes and methods
Petra ALEXOVÁ -
Verbal and Nonverbal Manifestations of Power in U.S. Primary Election Debate
Richard Savický -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
The Secrets of Communication in Marketing communication
Anait Movsisian -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Verbální a neverbální komunikace dětí batolecího období a předškolního věku
Izabela Varga -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita
Názov
Vložil
Vložené
Práva