Rozšířená realita a možnosti jejího využití v galeriích – Bc. Jiří Kofroň
Bc. Jiří Kofroň
Diplomová práce
Rozšířená realita a možnosti jejího využití v galeriích
Use of augmented reality in art galeries
Anotace:
Rozšířená realita je rychle a dynamicky se rozvíjející technologie, která nachází využití v mnoha průmyslových, ale i zábavních odvětvích. Zatím největší ohlas dosáhla v rámci mobilní hry Pokémon GO, která v minulých letech dosáhla celosvětového úspěchu. Tato diplomová práce se věnuje využití technologie rozšířené reality v galerijním provozu. Cílem práce je analyzovat možnosti, které technologie galeriím …víceAbstract:
Augmented reality is a rapidly and dynamically evolving technology that finds use in many industries, as well as entertainment. The greatest achievement in the field so far was The Pokémon GO mobile game, reaching worldwide success in recent years. This diploma thesis deals with the use of augmented reality technology in gallery operation. The aim of the thesis is to analyze the possibilities that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gpan1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Virtuální a rozšířená realita ve výuce odborných předmětů
Radek Semelka -
Virtuální a rozšířená realita a její přesah do lidských životů
Michal Pražský -
Virtuální a rozšířená realita jako nástroj pro rozvoj společnosti
Patrik DUFEK -
Digitalizace, virtuální a rozšířená realita
Tomáš Masák -
Virtuální a rozšířená realita ve vzdělávání nelékařských zdravotnických pracovníků
Jitka NOVÁKOVÁ -
Rozšířená a virtuální realita - možnosti využití, přínosy, náklady
Jiří SOUKUP -
Use of Virtual Reality and/or Augmented Reality Resources to Control and Visualize Processes
Abishek Janakiraman -
Underwater Localization and Interaction for Open-Sea Augmented Reality Systems
Jan Čejka