Postupy hudebního režiséra při nahrávání artificiální hudby – Petr Strejc
Petr Strejc
Master's thesis
Postupy hudebního režiséra při nahrávání artificiální hudby
Procedures of the Recording Director when Recording Classical Music
Anotácia:
STREJC, Petr. Postupy hudebního režiséra při nahrávání artificiální hudby.Akademie múzických umění v Praze, Hudební a taneční fakulta, 2024. 55 s.Diplomová práce.Diplomová práce se zabývá postupy hudebního režiséra při nahrávání artificiálníhudby. Práce se zaměřuje na hudební režii ve stručném historickém kontextu, popisujehudební režii a její využití v tzv. vážné hudbě, hudebně teoretické znalosti …viacAbstract:
STREJC, Petr. Procedures of the Recording Director when Recording Classical Music.The Academy of Performing Arts in Prague, Music and Dance Faculty, 2024. 55 p.Diploma thesis.The diploma thesis deals with the procedures of a recording director when recordingclassical music. The thesis focuses on recording direction in a brief historical context,describes recording direction and its use in so-called …viacKľúčové slová
hudební režieKľúčové slová
hudební analýzaKľúčové slová
artificiální hudbaKľúčové slová
nahrávací proces
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/18910
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 7. 2024
- Vedúci: Sylva STEJSKALOVÁ
- Oponent: Jiří GEMROT
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaMaster programme / odbor:
Hudební umění / Hudební režie
Práce na příbuzné téma
-
Proces vzniku současné koncepce hudební výchovy v českém vzdělávacím systému
Martin VANÁČ -
Vliv arousalu na proces učení
Kamila TORÁČOVÁ -
Ostravský hudební skladatel Michal Janošík - využití jeho kompozic v hudebně-edukačním procesu na středních školách
Sebastián MIHALČIK -
Specifické postupy hudební režie při nahrávání vokální hudby
Benjamín Hájek -
Hudební režie historicky poučené interpretace na autentickém nástroji
Sarah Jedličková -
Hudební režie v analogovém a digitálním nahrávacím procesu.
Petr Strejc -
Nároky na funkci hudební režie v digitálním vícestopém nahrávacím procesu
Sylva Stejskalová -
Problematika nahrávání varhan z hlediska hudební režie
Pavel Kunčar
Názov
Vložil
Vložené
Práva