Bc. Michal Toman
Bachelor's thesis
Marketingový plán podniku
Anotácia:
Náplní mé bakalářské práce je analyzovat vnější a vnitřní prostředí společnosti MASO UZENINY PÍSEK a.s., která se zabývá výrobou a prodejem uzenin. Zhodnotit stávající situaci společnosti, provést marketingový výzkum a navrhnout doporučení pomocí marketingového plánu. V teoretické části jsou popsány analýzy interního a externího prostředí, marketing a marketingový plán, podnikatelský model, které jsou …viacAbstract:
The objective of my bachelor thesis is to analyze the external and the internal environment of the company MASO UZENINY PÍSEK Ltd which is engaged in the production sales and smoked meat products. The objective is evaluated the current situation of the company, perform the marketing research and suggest recommendation by using marketing plan. In the theoretical part are described the analyzes of internal …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/o6b7g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2017
- Vedúci: Ing. Marek Vokoun, Ph.D.
- Oponent: Ing. Šárka Kolářová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza trhu finančního poradenství se zaměřením na společnost Partners Financial Services, a.s.
Soňa Prošvicová -
Marketingová komunikace Provident Financial s.r.o.
Lucie Pykalová -
Marketingový výzkum jako nástroj k analýze trhu finančních produktů v době hospodářské recese
Pavel Suchyňa -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
Marketing research for new product launch
Aigerim Sultanalieva -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Quantitative marketing research
Mark Ratilla