Bc. Michal Toman
Bachelor's thesis
Marketingový plán podniku
Abstract:
Náplní mé bakalářské práce je analyzovat vnější a vnitřní prostředí společnosti MASO UZENINY PÍSEK a.s., která se zabývá výrobou a prodejem uzenin. Zhodnotit stávající situaci společnosti, provést marketingový výzkum a navrhnout doporučení pomocí marketingového plánu. V teoretické části jsou popsány analýzy interního a externího prostředí, marketing a marketingový plán, podnikatelský model, které jsou …moreAbstract:
The objective of my bachelor thesis is to analyze the external and the internal environment of the company MASO UZENINY PÍSEK Ltd which is engaged in the production sales and smoked meat products. The objective is evaluated the current situation of the company, perform the marketing research and suggest recommendation by using marketing plan. In the theoretical part are described the analyzes of internal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/o6b7g/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Marek Vokoun, Ph.D.
- Reader: Ing. Šárka Kolářová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analýza trhu finančního poradenství se zaměřením na společnost Partners Financial Services, a.s.
Soňa Prošvicová -
Marketingová komunikace Provident Financial s.r.o.
Lucie Pykalová -
Marketingový výzkum jako nástroj k analýze trhu finančních produktů v době hospodářské recese
Pavel Suchyňa -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
Marketing research for new product launch
Aigerim Sultanalieva -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Quantitative marketing research
Mark Ratilla