Bc. Monika Křenová

Bakalářská práce

Využití marketingu ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy

The utilization of the marketing for increasing of competitiveness of company
Anotace:
Práce se zabývá využitím marketingových nástrojů se snahou zvýšit konkurenceschopnost vybrané společnosti. Analyticko-praktickou část tvoří analýza konkurence, analýza marketingového mixu, SWOT analýza a PEST analýza. Návrhová část je tvořena na základě provedených analýz a uvádí návrhy ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti pro každou část marketingového mixu, kde to autorka vyhodnotila jako …více
Abstract:
The bachelor thesis is concerned with the utilization of marketing tools with the effort to increase the competitiveness of the company. The practical part consists of the analysis of competition, the analysis of marketing mix, SWOT analysis and PEST analysis. The last part is written on the bases of analyses which have been done and it mentions proposals for increasing competitiveness of the company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Richard Mráz

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting