Využití marketingu ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy – Bc. Monika Křenová
Bc. Monika Křenová
Bakalářská práce
Využití marketingu ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy
The utilization of the marketing for increasing of competitiveness of company
Anotace:
Práce se zabývá využitím marketingových nástrojů se snahou zvýšit konkurenceschopnost vybrané společnosti. Analyticko-praktickou část tvoří analýza konkurence, analýza marketingového mixu, SWOT analýza a PEST analýza. Návrhová část je tvořena na základě provedených analýz a uvádí návrhy ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti pro každou část marketingového mixu, kde to autorka vyhodnotila jako …víceAbstract:
The bachelor thesis is concerned with the utilization of marketing tools with the effort to increase the competitiveness of the company. The practical part consists of the analysis of competition, the analysis of marketing mix, SWOT analysis and PEST analysis. The last part is written on the bases of analyses which have been done and it mentions proposals for increasing competitiveness of the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/icmb4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Richard Mráz
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
The fundamental analysis of the Software industry: current trends and future expectations
Rania Yousry Salah Saadeldin -
Analysis of the copper market and the direction of China’s copper industry
Ying Fang -
Economic analysis of DEKONTA a.s.
Klára Trochová -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova