Jan BRATT
Diplomová práce
Ovlivnění konzumentů piva značkou
Influence of Beer Brand on Beer Consumers
Anotace:
Diplomová práce se zabývá značkou a jejím vlivem na chuť, kterou vnímá konzument piva. V práci je vytvořen degustační experiment, který sestává ze slepého a odkrytého testování chuti a zjištění postojů ke značce. Závěry výzkumu jsou interpretovány na základě statistických výpočtů.Abstract:
The Diploma Thesis is about the brand and its influence on taste of Beer. There is tasting experiment in this thesis which consists of a blind tasting, uncovered tasting and evaluation of the Beer Brands. Research findings are interpreted on the basis of statistical calculation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Houdek
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BRATT, Jan. Ovlivnění konzumentů piva značkou. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.