Jan BRATT

Diplomová práce

Ovlivnění konzumentů piva značkou

Influence of Beer Brand on Beer Consumers
Anotace:
Diplomová práce se zabývá značkou a jejím vlivem na chuť, kterou vnímá konzument piva. V práci je vytvořen degustační experiment, který sestává ze slepého a odkrytého testování chuti a zjištění postojů ke značce. Závěry výzkumu jsou interpretovány na základě statistických výpočtů.
Abstract:
The Diploma Thesis is about the brand and its influence on taste of Beer. There is tasting experiment in this thesis which consists of a blind tasting, uncovered tasting and evaluation of the Beer Brands. Research findings are interpreted on the basis of statistical calculation.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petr Houdek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BRATT, Jan. Ovlivnění konzumentů piva značkou. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.