Bc. Martin Doležal

Bakalářská práce

Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty produktu

Customer Relationship Management and Creation of Value and Product’s Added Value
Anotace:
Abstrakt Práce je zaměřena řízení vztahů se zákazníky, tvorbu hodnoty a přidané hodnoty produktu v prostředí společnosti International Masters Publishers, s.r.o. Objektivně se snaží vyhodnonit jejich spokojenost s poskytovanými službami, vyřizování reklamací a celkovou komunikací se společností. V práci je popsáno, jak rozvíjet a jak by se měl rozvíjet vztah se zákazníky, jak by se měla tvořit hodnota …více
Abstract:
Absract Thesis is focused on customer relationship management, value creation and value-added product in an environment of company International Masters Publishers, Ltd. Objectively trying evaluate their satisfaction with the services provided, complaint handling and overall communications with the company. Thesis describes how to develop and how it should develop a relationship with customers, how …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní