Monika Korychová

Master's thesis

Marketing Strategy of the SaaS Marketplace on the Czech Market

Marketingová strategie tržiště SaaS aplikací na českém trhu
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro nově vzniklou společnost – Czech Business Cloud – jejíž cílem je založit tržiště SaaS aplikací na českém trhu. Teoretická část práce přináší definice marketingového plánování, specifika B2B marketingu a specifika elektronických tržišť. Teoretická část dále charakterizuje hlavní koncepty cloud computingu a zkoumá potenciál českého trhu …viac
Abstract:
The objective of this diploma thesis is to propose a marketing strategy for a newly established company – the Czech Business Cloud – introducing the SaaS marketplace on the Czech market. The theoretical part of the thesis introduces the definitions of the marketing planning, the specifics of B2B marketing and specifics of marketing on e-marketplaces. Afterwards, the theoretical part reveals key concepts …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 2. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2018
  • Vedúci: Květa Olšanová
  • Oponent: Jozef Smižanský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71647