Specifika a účinnost vizuálních prostředků podpory prodeje v hypermarketech – Ivo KAŇOVSKÝ
Ivo KAŇOVSKÝ
Bakalářská práce
Specifika a účinnost vizuálních prostředků podpory prodeje v hypermarketech
Specificity and effectiveness of visual instruments of sales promotion in supermarkets
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze účinnosti vizuálních prostředků podpory prodeje v hypermarketech v České republice. Cílem práce bylo zjistit, jaké prostředky se v současné době v hypermarketech využívají, jaká je jejich efektivita a na základě marketingového výzkumu navrhnout společnosti Soare sekt co nejvýhodnější marketingovou komunikaci podpory v místě prodeje. Jedna z částí práce se také …víceAbstract:
The bachelor thesis analyzes efficiency of visual aids of sales promotion in hypermarkets in the Czech Republic. The thesis is focused on finding the means of sale currently used in the hypermarkets and their efficiency. Based on the marketing research the best way of sales promotion will be suggested to Soare sekt copany. Part of the thesis deals with the submitters of POP materials point of view …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor:
13668
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAŇOVSKÝ, Ivo. \textit{Specifika a účinnost vizuálních prostředků podpory prodeje v hypermarketech}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/2m5ec5/.
Jak správně citovat práci
KAŇOVSKÝ, Ivo. Specifika a účinnost vizuálních prostředků podpory prodeje v hypermarketech. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Moderní formy marketingové komunikace
Tomáš Komenda -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Kristýna Řondíková -
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Veronika Švecová