Alexandra Chmelařová

Bachelor's thesis

Využití nových trendů v marketingové komunikaci pobočky firmy H21, s.r.o. - Aréna Sportbaru v Brně

Use of New Trends in Marketing Communication of H21, Ltd. - Aréna Sportbar in Brno
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza internetové marketingové komunikace pobočky firmy H21, s.r.o. - Aréna Sportbaru v Brně. Teoretická část se zaměří na marketingovou komunikaci a především nové trendy se zaměřením na internetové komunikace a využívaní mobilních aplikací. Praktická část nejprve představí vybranou firmu a zejména se zaměří na zkoumanou pobočku. Následovat bude zhodnocení stávající internetové …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 8. 2020

Thesis defence

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Travel/Tourism

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.