Využití nových trendů v marketingové komunikaci pobočky firmy H21, s.r.o. - Aréna Sportbaru v Brně – Alexandra Chmelařová
Alexandra Chmelařová
Bachelor's thesis
Využití nových trendů v marketingové komunikaci pobočky firmy H21, s.r.o. - Aréna Sportbaru v Brně
Use of New Trends in Marketing Communication of H21, Ltd. - Aréna Sportbar in Brno
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza internetové marketingové komunikace pobočky firmy H21, s.r.o. - Aréna Sportbaru v Brně. Teoretická část se zaměří na marketingovou komunikaci a především nové trendy se zaměřením na internetové komunikace a využívaní mobilních aplikací. Praktická část nejprve představí vybranou firmu a zejména se zaměří na zkoumanou pobočku. Následovat bude zhodnocení stávající internetové …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHMELAŘOVÁ, Alexandra. \textit{Využití nových trendů v marketingové komunikaci pobočky firmy H21, s.r.o. - Aréna Sportbaru v Brně}. Online. Bachelor's thesis. Jihlava: College of Polytechnics Jihlava. 2020. Available from: https://theses.cz/id/2m6kss/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Travel/Tourism
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.