Využití nových trendů v marketingové komunikaci pobočky firmy H21, s.r.o. - Aréna Sportbaru v Brně – Alexandra Chmelařová
Alexandra Chmelařová
Bakalářská práce
Využití nových trendů v marketingové komunikaci pobočky firmy H21, s.r.o. - Aréna Sportbaru v Brně
Use of New Trends in Marketing Communication of H21, Ltd. - Aréna Sportbar in Brno
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza internetové marketingové komunikace pobočky firmy H21, s.r.o. - Aréna Sportbaru v Brně. Teoretická část se zaměří na marketingovou komunikaci a především nové trendy se zaměřením na internetové komunikace a využívaní mobilních aplikací. Praktická část nejprve představí vybranou firmu a zejména se zaměří na zkoumanou pobočku. Následovat bude zhodnocení stávající internetové …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHMELAŘOVÁ, Alexandra. \textit{Využití nových trendů v marketingové komunikaci pobočky firmy H21, s.r.o. - Aréna Sportbaru v Brně}. Online. Bakalářská práce. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/2m6kss/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.