POKORNÁ, Alena. \textit{Analysis of customer care in the telecoms industry}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/2m92lk/.
POKORNÁ, Alena. <i>Analysis of customer care in the telecoms industry</i>. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/2m92lk/.
POKORNÁ, Alena. Analysis of customer care in the telecoms industry. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/2m92lk/.
@MastersThesis{Pokorna2010thesis,
AUTHOR = "Pokorná, Alena",
TITLE = "Analysis of customer care in the telecoms industry [online]",
YEAR = "2010 [cit. 2024-11-17]",
TYPE = "Diplomová práce",
SCHOOL = "Česká zemědělská univerzita v PrazePraha",
NOTE = "SUPERVISOR: ",
URL = "https://theses.cz/id/2m92lk/",
}
@MastersThesis{Pokorna2010thesis,
AUTHOR = {Pokorná, Alena},
TITLE = {Analysis of customer care in the telecoms industry},
YEAR = {2010},
TYPE = {Diplomová práce},
INSTITUTION = {Česká zemědělská univerzita v Praze},
LOCATION = {Praha},
SUPERVISOR = {},
URL = {https://theses.cz/id/2m92lk/},
URL_DATE = {2024-11-17},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Pokorná
| jméno = Alena
| instituce = Česká zemědělská univerzita v Praze
| titul = Analysis of customer care in the telecoms industry
| url = https://theses.cz/id/2m92lk/
| typ práce = Diplomová práce
| vedoucí =
| rok = 2010
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-11-17
| poznámka =
| jazyk =
}}