Analýza firmy Houseboard pro zefektivnění internetového obchodování – Olga CIEŚLAROVÁ
Olga CIEŚLAROVÁ
Bachelor's thesis
Analýza firmy Houseboard pro zefektivnění internetového obchodování
Environment Analysis for the Efficiency of E-commerce for the Company Houseboard
Abstract:
Téma bakalářské práce postihuje analýzu firmy Houseboard pro zefektivnění internetového obchodování dané firmy. V teoretické části je zpracována historie internetu obecně a rozvoj internetu v České repub-lice. Práce také sleduje vliv internetu na marketing. Část teorie je zaměřena na marketin-gový mix přizpůsobený podmínkám internetu, zahrnuje také otázku internetového prodeje a poskytuje pohled na …moreAbstract:
Topic of bachelor thesis affects analysis of company Houseboard for improvement internet trading of the company. In the theoretical part is described the history of the Internet in general and the develop-ment of Internet in the Czech republic. The thesis also monitors the ifluence of Internet to marketing. Part of the theory is focused on the Marketing Mix adapts to conditions of in-ternet, also involves …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2011
Identifier:
22278
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CIE$\backslash$'SLAROVÁ, Olga. \textit{Analýza firmy Houseboard pro zefektivnění internetového obchodování}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/2mahsb/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
CIEŚLAROVÁ, Olga. Analýza firmy Houseboard pro zefektivnění internetového obchodování. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Analýza marketingového mix a konkurence společnosti Koberce Strnad Lišov
Monika Strnadová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Samková Samková -
Marketingový mix ve službách
Veronika Bartečková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový mix ve vybrané prodejně
Veronika Macurová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix letecké společnosti Smart Wings – zdroj konkurenční výhody
Markéta Chocholatá